czwartek, 17 stycznia 2013

W.Z.P. TOP 5

Przez najbliższe dni każdy z nas pokaże Wam swoje pięć ulubionych lub najważniejszych numerów jakie zawsze goszczą na naszych tracklistach :) Na pewno ciężko będzie nam wybrać tylko tyle kawałków ale jakoś damy radę :)

Jako pierwszy swój top 5 przedstawi Wam  Wochu.


5- K.A.S.T.A. Squad- Peryferie. 

Mój ulubiony numer w polskim rapie. Klasyk. 


4- Masta Ace- Good Ol' Love

Uwielbiam Masta Ace'a, uwielbiam takie brzmienie, uwielbiam podwójne. Oldschoolowa miłość w najlepszym wydaniu.

3- Jedi Mind Tricks ft. Ra The Rugged Man- Uncommon Valor ( a Vietnam Story)

Świetny kawałek podejmujący trudny temat wojny w Wietnamie, a na majkach królowie podziemia. Zwrotka Ra The Rugged Mana rozkłada na łopatki. Opisał w niej historię swojego ojca J. A Thorburna- weterana wojny. Jeśli jest ktoś zainteresowany to polecam sprawdzić historię tej rodziny i piętno jakie odcisnęła na nich wojna. A o Rugged Manie mogę powiedzieć tyle, że jest w ścisłej czołówce moich ulubionych raperów, a kariera jaką zrobił (a właściwie nie zrobił) wogóle nie oddaje skali jego talentu.

a tu sama zwrotka R.A ze świetnym klipem.

2- Big Pun ft. Fat Joe- Twinz (Deep Cover)

Usłyszałem kilka lat temu i pokochałem, kawałek jak i całą twórczość Big Punishera. Niesamowita technika. Wielka szkoda, że zmarł przedwcześnie i zostawił po sobie tak mało nagrań


1- Nas- Represent

Niśmiertelny klasyk mojego ulubionego rapera. REPRESENT, REPRESENT- więcej nie trzeba mówić.






Majestatycznym tempem Nas nawijał represent
Był też Big Punisher Rugged Man Masta ace
Target ten dla mnie sens będzie mieć  na zawsze
Partnerem każdy wers rapem żyje to jasne

4 komentarze:

  1. piątka wprost w mój gust! dobrze, że tu zaglądam! pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Wochu dobra piątka - ale Jedi Mind Trick jak dla mnie nr.1.!! yo!

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeee dobrze wybrał Nas rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. wrzucicie jakies zdjecia z piatku? ;D

    OdpowiedzUsuń